maandag 28 februari 2011

Dit is het einde. Er waren niet echt dingen bij die me boeiden. Google + Maps en Streetview was wel leuk en me niet helemaal onbekend.
Wat me is opgevallen is dat het grootste gedeelte van de Dingen allemaal social networks zijn. En dat is nu net wat ik helemaal niets vindt. Voor mezelf dan. Als ik iets wil delen dan doe ik het wel persoonlijk. De hele wereld hoeft niet niet mee te kijken en te lezen.
Echte verrassingen zaten er niet bij.
Maar ik vind niet dat de tijd die ik hieraan besteed heb verloren tijd is. Altijd handig om te weten waar het over gaat als er bv over Wiki gesproken wordt. (opgezocht op Google ;Wiki betkend snel in het Hawaaiaans)

1 opmerking:

  1. Hoi Aukje,
    Dit is het einde, dat doet de deur dicht... Of toch niet helemaal? Niet alles hoeft jouw ding te zijn, maar met deze cursus heb je toch aan diverse mogelijkheden kunnen snuffelen. Je hebt van alles uitgeprobeerd en overal iets van opgestoken.
    Je komt straks vast vaker een bekende optie tegen!
    Maar in ieder geval: HIEPERDEPIEP HOERA! 23 dingen is afgerond, het certificaat komt eraan!
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen